اسلایدر

گله دارمـــــــــــــــــــ








کلبه تنهایی

آهای مردم دنیا گله دارم من از دست خدا هم گله دارم

 آهای مردم دنیا گله دارم،گله    

 دارم من از عالم و آدم گله دارم

آهای مردم دنیا گله دارم،من از دست خدا هم

 

گلـه دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

ادم خاص
ساعت11:51---30 دی 1393
انقدرمحو تماشایت شدم



که درزلال چشمانت شناور گشتم



غریق نجاتم دستانت بود



چرا باز نمی شودددد...؟؟!


سایه
ساعت21:52---28 اسفند 1392
گاهی برو ... گاهی بمان

گاهی بخند ... گاهی گریه كن

گاهی قدم بزن ... گاهی سكوت كن

گاهی اعتمادكن ... گاهی ببخش

گاهی زندگی كن ... گاهی باوركن

گاهی بزرگ باش ... گاهی كوچك باش

گاهی چتر باش ... گاهی باران باش

گاهی همه چیز ... گاهی هیچ چیز

* اما همیشه و همیشه انسان باش


سایه
ساعت21:52---28 اسفند 1392
گندمهای هفت سین به گندمهای آسیاب گفتند: قصه های ما گر

چه نان نداشت اماپایان سبز داشت، پایان امسالت سبز باد!

سال نو پیشاپیش بهت تبر یک میگم ایشالله سال خوبی داشته باشی
بهترینم..


buffon
ساعت23:51---22 اسفند 1392
buffon.blogfa.com

BUFFON
ساعت0:33---21 اسفند 1392
کاکا وبتم مث خودت بیداده موفق باشی کاکو هم بلینک عغشووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووو

BUFFON
ساعت0:32---21 اسفند 1392
تـــو که غَـریـبـه نیــستـیــ


دیــگر نـمیـ توانم خودم را به آن راهی که نمیـ دانـم کـجـاسـت بــــزنـــم


دلــم هـمـان راهیــ را میـ خـواهـد که تـــــو در امــتـدادش ایـستــاده بـــاشی.



BUFFON
ساعت0:30---21 اسفند 1392
هر دو بالم را شکستي باورم را پس بده / مانده خالي خالي هستي ام را پس بده

دفتر شهر را پر پر کن اما خوب من / اشک هاي بيت بيت دفترم را پس بده

.



BUFFON
ساعت0:27---21 اسفند 1392
تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟

و اون بدون معطلی بگه فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو…


کوکااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااایه خو


جاویدان
ساعت13:47---6 اسفند 1392
یا هله ارادتتتتتتتت

خصلی خوب وبی داریه ای بنازم

میگمه حالا Hکیه ایتو اول وبت نوشتی


هویدا
ساعت0:28---6 بهمن 1392
وبلاگت قشنگه ولی فکر نمیکنی اهنگش به تریپ قیافت نمیخوره؟
یه کم به روز باش خب
اصلا ولش کن هرجور راحتی شاید خودت بیشتر دوست داشته باشی
به هرحال یک پیشنهاد بود
خوش باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:,ساعت 1:23 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir